Reklamacje i zwroty

Zwrot produktów

 Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego na jego zwrot bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa Klient.

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta (dotyczy mebli tapicerowanych czy mebli na wymiar), lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Reklamacje i gwarancja

 Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenie czy uszkodzone jest tylko opakowanie, jeśli uszkodzenie nie dotyczy tylko opakowania prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501007840.

 

 Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:

reklamacje@supermeble24.pl  lub telefonicznie: 501007840 a my udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o podanie PEŁNYCH danych dotyczących wadliwego produktu (w zależności od firmy: kod elementu z instrukcji, numer seryjny). 

Na sprzedawane w naszym sklepie produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl